Bebegim0304 Çok sık emerdik.ve emerek uyurduk .Önce uyuma şeklini hallettik en zoru buydu .22 aylıkken hallettik.Sonra bir ay azalttım üç ögüne düştük zor oldu hiç oturamadım oturunca istiyordu:( Şimdi 25 aylık bu arada çok konuştuk .gece gündüz istedigi her an söyledim anlattım.Artık bebek olmadıgını vs ihtiyacı olmadıgını sütün uyudugunu azaldıgını .normal yemek yemesini vs vs .zaten işyahlı bir bebekti acıkcası emsede cok yerdi.beni yoran geceleri iki saatte bir kalktı iki yaşına kadar kesene kadar yani:(( .ilk gün kararlı başladık hiç vermedim bütğn gün sokakda idik.sonra alışveriş yaptım ona ballı süt verdim bardakda .aparatif şeyler verdim.emmedigi zamanlar hep ödül yaptım .çünkü ilk kez süte ve paketli şeylere başladı .şükür çok cabuk adepte oldu .istememeye başladı ve aglaması ilk gün dindi.beni.yoran hala sorması hala soruyor ve anlamlı bakıyor bana:(( 6 günümüz geçmedi hala .geri de vermek istemiyorum. Umarım zarar görmez yavrum:(( memelerimi gece sardım çünkü ben fark etmeden emebilir diye .muzik ekledim uyku rutinine . Eşimde çok yardım etti .ama oglum sadece beni istedi🥰( kopyala yapıştır yaptım) üste yazmıştım🙏soru olursa yanıtlarım sizin .