Tulay09 Oğlum hiç memeden inmek istemiyordu, iştahı yok gibiydi, kaç aydır büyüme de göstermiyordu .Dün bir karar alarak biraktirdim gece hiç emmedi normalde iki üç kez kalkar . Çok ağladı ama dayandım . Sizce iyi mi yaptım kötü mu yaptım .
Supangle Tulay09 benimde bebeğim iki yaşına girecek. Doğru düzgün bı şey yemiyor. Bende bıraktırmayi düşünüyorum ama nasıl olacak hiç bilmiyorum. Siz nasıl biraktirdiniz. Ve bırakınca normal yemek yedi mi?
Tosbikkizim Tulay09 birden bırakmanız hic doğru degil. Büyük güven sarsılması Yaşar. Tavsiyem acilen emzirin ve adım adım bıraktırın. Hangimiz bagimliligimizdan bir anda kopabiliriz ki.
eylulece Tulay09 onun iyiliği için yapmışsınız ki iki yaşındaysanız zaten zamanı gelmiş😊 umarım iştahı açılır. Ben sadece uyurken emziriyorum artik o bile iştahını arttırdı
Tokyo Tulay09 bende kestim ama kademe olarak azaltarak yani .ikiniz içindeen saglıklısı bence .ilk bir ay konuştum felan .sonra günde iki kere .sonrada hiç vermedik .kolay oldu çok şükür.
Tulay09 Alyazeynep sabır taşı aldım göğsüme sürdüm kokusundan dolayı istemiyor . Gece çok ağladı vermedim bugün biraz daha iyi fazla ağlamıyor ara sıra aklına geliyor agliyor sonra unutuyor . Aglamasina çok üzülüyorum ama başka seçenek kalmadı
Tokyo Alyazeynep size tavsiyem .birşeyler sürmeyin .memede uyuyan bir bebekti benimki .ve okadar kolay oldu ki .sandıgınızdan daha kolay olucak .birşey sürmeye karşıyım ben .çok kolay kestik
Minnakprensannesi Alyazeynep kaç aylık hamilesiniz bebeğim 17 aylık 2,5 aylık hamileyim bnde bıraktrmak istiyorum sütüm öok az ama emzik olarak kullanıyor gece emmeden uyumuyor
nur-nr_123 Ben emzirmeyi bırakırken şöyle yazptim sürece yaymalisiniz bnce bn önce geceyi bıraktım gündüz emiyordu sonra gece tamamen bitti gündüzde 5-6 kere emiyorsa 3 indirdim işte sonra 2 ye sonra tamamen bıraktım çok kolay oldu bnm için de oğlum içinde istediğinde oyun oynadık eline meyve sebze verdim
nur-nr_123 Supangle hayır cnm memede uyumuyordu desteksiz kendi uyuyordu uyku arkdsini alır uyur ama emmeye kalkmalari vardı azalttin önce sonrada rüya öğünü verdim sonram tamamen biraktim 3 günde alıştı ağlama oldu ama öyle ısrarlı değildi geri uyudu hemn
Metehan123 Tulay09 niye vicdan yapıyosunuz ki misler gibi emmiş 2 yaşına kadar tam zamanı bıraktırmak için
Aybk_66 Bizde asamali sekilde birakdik bebegim fazla aramiyo ama sut hala gtmedi bikacgun olmasina ramen kolay bi surec degil
Tokyo Bebegim0304 post açmıştım .uzun uzun yazdım .bulursam yazayım size .ben önce uyuma şeklini düzelttim
Tokyo Bebegim0304 Çok sık emerdik.ve emerek uyurduk .Önce uyuma şeklini hallettik en zoru buydu .22 aylıkken hallettik.Sonra bir ay azalttım üç ögüne düştük zor oldu hiç oturamadım oturunca istiyordu:( Şimdi 25 aylık bu arada çok konuştuk .gece gündüz istedigi her an söyledim anlattım.Artık bebek olmadıgını vs ihtiyacı olmadıgını sütün uyudugunu azaldıgını .normal yemek yemesini vs vs .zaten işyahlı bir bebekti acıkcası emsede cok yerdi.beni yoran geceleri iki saatte bir kalktı iki yaşına kadar kesene kadar yani:(( .ilk gün kararlı başladık hiç vermedim bütğn gün sokakda idik.sonra alışveriş yaptım ona ballı süt verdim bardakda .aparatif şeyler verdim.emmedigi zamanlar hep ödül yaptım .çünkü ilk kez süte ve paketli şeylere başladı .şükür çok cabuk adepte oldu .istememeye başladı ve aglaması ilk gün dindi.beni.yoran hala sorması hala soruyor ve anlamlı bakıyor bana:(( 6 günümüz geçmedi hala .geri de vermek istemiyorum. Umarım zarar görmez yavrum:(( memelerimi gece sardım çünkü ben fark etmeden emebilir diye .muzik ekledim uyku rutinine . Eşimde çok yardım etti .ama oglum sadece beni istedi🥰( kopyala yapıştır yaptım) üste yazmıştım🙏soru olursa yanıtlarım sizin .