trknavci aynen sana katılıyorum canım biz de baby turco 1 numara almıştık daha doğrusu eşim almış benden habersiz. Avuç içi kadar bez. Her çiş yaptığjnda üstüne geçiyordu çok pişman oldum ama bitene kadar kullandım yine de. O yüzden kücük olacağına büyük olsun yani.