Bebeğin doğum kilosuna bağlı. Bebeğim 3.5 kg doğdu. Ben başta prima premium care almıştım 70′li ama çok pişik yaptı pakedin yarısını kullanabildim, sleppy 1 numara aldım onda da sürekli taşıyordu. Sonra 3 numara aldım 3 haftalıkken biraz büyük geldi ama taşma olmadı hiç. Zaten 2-3 hafta sonra tam olmaya başladı. O yüzden 3 kilodan fazla doğarsa 2 numara almak daha mantıklı.