tontisbebegim Boğazında kalır gibi oluyor çoğunlukla ama sakın korkmayın, zamanla alışıyorlar. Öksürüyorsa, çıkarmaya çalışıyorsa sorun yoktur, müdehale etmeden bir süre bekleyin. Kendisi zaten ya çıkaracaktır ya yutacaktır. Bebeklerin öğürme refleksleri bizden daha önde, dillerinin ortasında, o yüzden boğulma riski çok düşük. Büyük, yutamayacağı bir besin dillerinin ortasına gelince hemen öğürmeye başlıyorlar. Yutmayı yeni öğrendiklerinden daha çok çıkarıyorlar, zamanla geçiyor.