Kızım 6 ay 10 günlük, 1 ay önce ek gıdaya başlattı doktorumuz. Önce yoğurtla başladık 5 gün boyunca savaşarak 2-3 kaşık yiyordu sonra yarım kavanoz yemeye başladı. Doktorumuz havuç-şeker patates püresine başlattı onu tadınca ağzını kitlemeye, kafasını geriye çekmeye, sağa sola döndürmeye başladı. Doktor 30 ml yemesi lazım dedikçe ben 1 kaşık bile veremez oldum hatta yoğurdu bile yememeye başladı. Ağzını kitliyor ,ağlıyor asla ama asla yemiyordu. Doktor öğün öğün menü yazdı kahvaltı da peynir ,elma rendesi, anne sütü, yulaf unu şu kadar ml, öğlen çorba şu kadar ml, ikindi yoğurt bu kadar ml diye ama ne mümkün ben bir kaşık veremiyorum ki. Şeftali tattırdım yemedi, muz tattırdım yemedi. Sadece anne sütü istiyor. Çocuklu arkadaşlarıma sordum bizimde aynıydı dediler doyumluk değil tadımlık zamanı dediler. 1 yaşa kadar doğru düzgün yemedi sadece beni emdi ama sonradan alıştı dediler. Bazen yoğurdu çok sevdi bazen ağzına sürmedi dediler. Onlar rahatlattı beni artık zorlamıyorum çocuğumu. 3 gündür sadece beni emiyor mesela. Dün akşam tarhana denedim 4-5 kaşık yedi sadece yine zorlamadım. Eline havuç veriyorum diş etlerini kaşıyor. Elma veriyorum dişlerini kaşıyor. Beslenme filesinin içine meyve veya haşlanmış sebzeyi koyunca kendisi onu emerek yiyor onu farkettim. Onu deneyebilirsiniz siz de. Blw önlüğü alıp önüne koyacağım kendi parmaklayarak yalayarak yesin diye onu deneyeceğim ben de.