Ece_efe öncelikle geçmiş olsun canım. Aynı durumu yaşadık bizde. 2 yaş aşı sonrasında kızım bayıldı. 2-3 gün sonrasında da sebepsiz bir ateş başladı. Bizim ateş 39-40 arasında gidip geliyordu. 4-5 gün hasstanelerde süründük. Temasimiz olmamasına rağmen covid testi De yapıldı. Şükür hepsi temiz çıktı. Ama ateşi çok zor düştü. Üst üste 3-4 serum takıldı fitiller şuruplar. Tam düşüyor diyor Dr bı bakıyoruz yine 39 olmuş. Tekrar serum ilaç falan. Şükür 5. Gün geçti ateş. Yoksa şehir Hastanesi’ne yatisa gönderecekti. Üzerinden bı kaç gün geçti şimdi de burun akıntısı öksürük başladı.