Merhaba kızlar 1 hafta kadar önce akşam ateş başladı ölçümde 37-37,5 larda seyretti bende alnı çok sıcak olduğu için 4 saatte bir ateş düşürücü verdim ama pek düşmedide daha fazla çıkmadı da ek bi belirtide yok ertesi gün kucağımda emzirirken gözlerinin yuvarı kaydığını gördüm kafasını tutamıyordu yavrum havale geçirdiğini anladım hemen hastaneye gittik herşeye bakıldı ultrason ile iç organlarına boğaz burun kulak idrar gaita 2 kere tüplerce kan tahlili alındı hepsi negatif 4 gün özel hastanede yattık serumlarla bile düşmedi ateşi çocuk hastanesine götürdük çıkınca bide orda verdik bi ton tahlil her yeri delindi yavrumun şükür yine bişey çıkmadı bugün 13 gün olmuştur evdeyiz ama hala ara ara ateşi çıkıyor kafayı yicez yani nedendir bu başına gelen varmı yada iyi çok iyi bi doktor bilen varsa yazabilirmi Gaziantep ten bu arada bazı çocuklar 37 dede havale geçirir dedi doktor gizli ateş durumu olabilir dedi normalde 37,5 korkulacak bi seviye olmadığı için ve yavrum ilk kez ateşlendiği için bende bilemedim sadece bi ara hastanede yatıyoken iki kulağının altında bezeler çıktı kabakulak tahlili yapıldı negatif doktor hastalığın etkisi değişik yerlere vuruyo dedi bide hastaneden çıkınca vücutta kızarıklıklar oldu ertesi gün geçti buda diğeride 1 gün sürdü doktorda aynı şeyi söyledi