Adigebuse masalcik ona çalıştığın işyeri başvuruyor sizin başvuru yapmanızı gerektirmiyor otomatik yatıyo
Kimimkiben adaylinnn35 valla ben biraz geç çektim ya ama yukarıda birisi 1 yaşına kadar alınabiliyor yazmış
leynanin_pembemantosuu Kimimkiben evet bayanı yanlış yöneltme olmasın diye yazınızı düzeltmek istedim çünkü kendisininde eşininde sigortalı olmadığını yazmış 🌸
Kimimkiben Melihakrds yukarıda yazdım , herhangi bir yere başvurmadım hastaneden çıkarken form imzaladım
Beyzaaaa masalcik analık parası veriliyor birde süt parası ayrı yerlerden alınıyor onlar başvuru yapmanız lazm ben tam hatırlamıyorum 1 sene oldu çünkü nerden aldigimizi 500tl yakın para almisdim ilk çocuk ikinci felansa sizin daha fazla aliniyor