zeynepzeze
Normal kuzum. Çok özür dileyerek söylüyorum, normalde az yiyorum ama kilo veremiyorum diyorsunuz ya, işte gerçekten yemeniz gereken miktar bu, alışkın olmadığınız için size çok azmış gibi geliyor, yani diyete başlamadan önce gerçekten çok yiyordun kuzum gerçek bu 😔😬 Başta başağrısı olması normal, vücut alıştığından daha az kalori alınca böyle tepki verir ama zamanla alışırsınız. Bu beslenme düzeni kilo vermek için değil, sağlıklı bir hayat sürmek için aslında, yani bunu artık beslenme düzeniniz olarak oturtursanız bir daha hiç kilo probleminiz olmaz. Diyeti bırakınca kiloyu geri alıyorum diyenler var ya, işte onlar bu olması gereken beslenme düzenini bırakıp eski çok yedikleri düzene geri döndükleri için alıyorlar. Yani istediğin kadar kilo ver, verdikten sonra eskisi gibi yemeye devam ederseniz yine alacaksınız. O yüzden bu düzeni benimseyip güzelceoturtmaya çalışın. Gerçi şu da var ki, kilo vermek için kiloyu korumak için yemeniz gerekenden daha az yemeniz gerek, yani diyetisyeninizin verdiği liste aslında sizin ihtiyacınızdan bir tık az ki vücut kilo kaybetsin, istediğiniz kiloya geldiğinizde hala bu kadar az yemeye devam edersiniz kilo vermeye de devam edersiniz. Bir tık artıracaksıınız aldığınız kaloriyi kilonuzu sabit tutmak için merak etmeyin ❤️❤️ İstikrarlı olun, işin mantığını anlarsanız çok daha kolay olur sizin için 🙏🏻🙏🏻😇İşin mantığını kavrarsanız zaten diyetisyene para vermenize bile gerek kalmaz