Zolizo koalanin başınızın altına yastık koyun, kolunuzu altına verin, bebeğinizi de meme hizasına getirdiniz mi rahat edersiniz. Yastıksız emzirmek çok zor, öyle emzirilir mi eliniz kolunuz uyuşur. 😊
Zeynepsevgi koalanin bende yatarak emziriyorum şuan meme reddi yaşıyoruz her türlü istemiyor kucakta gezerek bike deniyorum ama yok çok yıprattı bu süreç beni ama yatarak emzirdigimde daha iyi sanrım alışkanlık oldu 😊
omerasafmoms Momndssd bebeğiniz memeyle kavga ediyorsa muhtemelen meme reddinden çok gaz sorunu var gibi duruyor.gaz sorunu 2-4 ay arası artış gösterir gazını emzirirken 5 10 dk da bir çıkarmanızı öneririm inşAllah işe yarar da bebişler güzel güzel emer.meme reddi yaşayan çocuk hiç emmez emmek istemez.gazı olan çocuk meme ile kavga eder memeyi bi tutup bi bırakır sonra tekrar tutar veya da memeyi ağzında tutup başını geri atarak çekiştirir.sizinki hangisine benziyor acaba
Bebegimm1 koalanin evet ben oturuyorum bebegimde yatiyor ustune egilerek emziriyorum kucakda emmiyor neden bu sekilde emmek istiyolar anlamıyorm🤷♀️
Sare1205 Gün içinde kucağımda emziriyorum ama geceleri yatarak emziriyorum sonra da uyuyoruz henüz 1 aylığız bi sıkıntı olmadı şimdiye kadar ☺️
Browni_61 koalanin gece uyandığında yanima alip yatirip emziriyorm gündüz kucakta emiyo 5ay 10 günlk bebegm 2 ayindn beri bu sekilde yapiyorum
Sumeyra87 koalanin bizimkisi her turlu emer ama yatarak daha mutlu sanirim.yataga yatar hemen kendini yan dondurur mutlu mutlu.2 metre oteden bide dudaklarini uzatisi var görme gitsin😂
Buse0 koalanin hiç sağmadım ben meme reddini de ayakta gezerek emzirdim o sekilde atlattık ya yatarak yada ben yaktayken gezerek emiyor