koalanin Sadece yatarak emziren var mi bebeğini , 5 aydır meme reddi yaşıyorduk 20 gündür emiyor ama sadece yatarak emiyor kucakta o pozisyona aldığımda bi iki sn emip bırakıyor agliyor tazyik sorunumuzda var
Ygtakn koalanin eger bogazına kacma yoksa yatarak emzirenilirsin ben hep yatarak emziririm oğlum öle daha mutlu
Momndssd koalanin benimde bebeğim 3 ay 10 günlük uykusu gelince asla emmiyor daha doğrusu canı ne zaman isterse o zaman emiyordu memeyle kavga ediyordu 5 saat aç kalsa dahi istemiyordu memeyi ama emziği cuk cuk emiyordu aşıdan sonra geldi bu durum başıma ya da atak döneminde bilemiyorum ama bende yatarak emzirmede buldum çareyi kucağımda emzirmeye çalışırken kendini iten çocuk yatarak zor olsa da emiyor
Mom07374 koalanin benim de tazyik sorunum var. Kucakta emzirince boğazına kaçıyor. 15 günlük bebeğini yatarak emziriyorum ama orda bile bazen burnundan süt geliyor aşırı tazyikli.
koalanin Mihranimmm onuda beceremiyorum üstüne eğilerek emziriyorum kollarım tutmuyor artık yatarak emzirmeye denedim sadece kafasını çeviriyor bende doğru pozyon alamıyorum sizin ne kadarlık bebeginiz
koalanin Ygtakn ben eğilerek emziriyorum oyle asabildim meme reddini yatarak beceremedim bi türlü sizin ne kadaelik bebeginiz
Ygtakn koalanin 6 ay 10 gğnlğk valla suan biz ikimizde yatar pozisyonda emiyor her türlü emiyor ama yatarak daha seviyor
Bebegimm1 koalanin bir tek bunu yapan ben değilmişim eşim beni öyle gorunce sen napiyon cocuga demisti 🤣 6aylık hala öyle emiyor
omerasafmoms Momndssd bebeğiniz memeyle kavga ediyorsa muhtemelen meme reddinden çok gaz sorunu var gibi duruyor.gaz sorunu 2-4 ay arası artış gösterir gazını emzirirken 5 10 dk da bir çıkarmanızı öneririm inşAllah işe yarar da bebişler güzel güzel emer.meme reddi yaşayan çocuk hiç emmez emmek istemez.gazı olan çocuk meme ile kavga eder memeyi bi tutup bi bırakır sonra tekrar tutar veya da memeyi ağzında tutup başını geri atarak çekiştirir.sizinki hangisine benziyor acaba
koalanin Buse0 bizimki kanmiyor malesef 5 bucuk ay meme reddiule uğraştım zorlayamiyorum da kucak için tekrar red olur doye eğilerek emziriyorum bi tek kollar tutmuyor ama bunada şükür diyorum sagmaktan kurtuldum
Zolizo koalanin başınızın altına yastık koyun, kolunuzu altına verin, bebeğinizi de meme hizasına getirdiniz mi rahat edersiniz. Yastıksız emzirmek çok zor, öyle emzirilir mi eliniz kolunuz uyuşur. 😊
Buse0 koalanin hiç sağmadım ben meme reddini de ayakta gezerek emzirdim o sekilde atlattık ya yatarak yada ben yaktayken gezerek emiyor
koalanin Bende meme reddini bu şekilde üstüne eğilerek emzirmeyle yendim başka türlü emniyor ama bunada sukur
ElifLaren Kızlar yatarak bende bazen veriyorum ama ağzında biriktirip kusuyor bazen sizde de oluyor mu yatınca uykusu gelip uyuyor 2 aylığız
Cakos koalanin 4 aylikti yatarak emzirmeye basladim su an 21 aylik hala yatarak emiyor. Cok sukur bir sorunla karsilasmadik 😊
yuksekipek koalanin tatlim meme reddi yasiyorsan banada cocuk doktoru onermisti hep ayni yerde ve ayni ortamda ayni pozisyonda emzir ortam biraz loş olsun kucagina al sakinlestir otur bi yere hep ayni yerde emzir rutin olustur yatarak emzirmek kulak iltihabi yapabilir🥴🥴
Bebegimm1 koalanin evet ben oturuyorum bebegimde yatiyor ustune egilerek emziriyorum kucakda emmiyor neden bu sekilde emmek istiyolar anlamıyorm🤷♀️
Zolizo koalanin Biz de öyleyiz kucakta emmek istemiyor. 2 dk bile zor emziriyorum. İlla yatarak emecek sonra da yatakta keyif yapacak 😁