Epifenomen-gkc tugceyildiz merhabalar, korktuğu bir şey mi oldu acaba? Bebeklerde korku durumunu tarif ediyorsunuz gibi anlıyorum çünkü
tugceyildiz Epifenomen-gkc korktuğu bir şey olmadı sadece kardeşi olmadan hemen önce odasını ayırdım kardeşi olduktan sonra orda yatmak istemedi yanımda yatırıyorum acaba o mu etkiledi diye düşünüyorum. Bir de babaannesine dedesine çok düşkün o uyku halinde dede diyip kapıyı filan gösteriyor ben de anlayamıyorum neyin etkilediğini
Epifenomen-gkc nurelem yanlış anlamaz iseniz, bebeğiniz ile babası sık mı ilgilenir? Bebekliğindej itibaren
nurelem Epifenomen-gkc canım babası düşkün herseyiyle ilgilenir ama benim kadar değil ben sürekli peşinde dolanırım, normalde benim kucağımdan inmez babasına felan gitmez ama bende sevmediği bir durum olursa babasından bana gelmez , ama anı anını tutmaz
GoGirl Egurbuz20 cok normal bunlar 2 oglumda yapti kucul hala yapiyor 18 aylik bi boslukta hemem tuvalet fircasini tuvalete sokuyor biraksak kendinide sokar anlatiyoruz tabi ama bunlar cok normal
Epifenomen-gkc tugceyildiz peki bir şey daha soracağım tam anlamak adına, bu çıplıklar sonrası ağlama krizlerinde gözleri açık ve bakışları donuk oluyor, sizi duymuyormus gibi bir yere takılıyor mu?
tugceyildiz Epifenomen-gkc hayır öyle olmuyor ilk başta gözleri kapalı uyur halde oluyor ben odadan filan çıkarıyorum öyle gözlerini açıyor uyanır hale geçiyor ama hala ağlıyor
Epifenomen-gkc tugceyildiz anladım, teşhis koymak gibi bir yetkim yok uzaktan da böyle görmeden etmeden olacak bir iş değil zaten ama anlattıklarınız gece/uyku terörüne işaret ediyor, öyle tahmin ediyorum. Çocuklarda yaygın olarak görülen bir durum.
tugceyildiz Epifenomen-gkc anladım çok teşekkür ederim biz de buna ihtimal veriyorduk. Allah razı olsun vaktinizi aldım 🙏
Mervefe07 Epifenomen-gkc aynen katılıyorum söylediklerinize kardeşlerim var saolsunlar yorulduğumu gördükleri halde hiçbir şey yapmıyorlar kolik mi değil mi bilmiyorum ama çok gazlı
Epifenomen-gkc Mervefe07 Allah kolaylık versin. Çok gazlı ise ve hiç durmadan ağlıyorsa kolik olması muhtemel. Gaz ilacı kullanıyor musunuz?
Symefe33 prensinveannesininguncesi kreş öğretmeniyim 17 Aylik oğlum var 2 haftadır kreşe gidiyor benimle Aynı sınıfta. Genel olarak sınıf içinde kucak ve emzirme ama siniftan çıktığım an kriz şeklinde agliyo alıştırma öğrenci geliyo 1 saat yanında olmuyorum ben gelene kadar ağlıyor ne yapmalıyım
prensinveannesininguncesi Symefe33 merhaba öncelikle sizi başka çocuklarla paylaşmak istemeyebilir . Bulunduğu ortam bu duruma müsaitmiş gibi düşünüp üzerinize oldukça düşebilir . Bence sizden ayrı bi sınıfa gitsin ve bi süre gözlemleyin eğer hala sonuç bu şekildeyse bi süre birlikte vakit geçirip (mesela 1 ay) sonra ayırın sınıfı .