Mehtapakgl Merhaba kızlar. Ne bilim şöyle bir başlık açayım dedim. Umarım emzirmek isteyipte emziremeyen annelerimiz kırılmaz. Ve inş. Emzirmek için uğraşan tüm annelerimiz amaçlarına ulaşırlar. Kızlar ben gerçekten çok ama çok emzirmek istedim bebeğimi. Yani hamile kaldığımdan beri aklımda fikrimde bu vardı. Sezaryen oldum oğlum 36+3de doğdu. Sütüm 2. Günün sonunda geldi. Ama nasıl geldi gelin sorun bana. Sanırım hayatımın en zor zamanıydı. Kesinlikle yazmak istiyorum gerçekten bir başarı öyküsü. Her neyse Sarılık oldu bebeğim 1 gece fototerapi gördük. Doktor saat başı emzir dedi. Artık nasıl şartladıysam inatla emzirdim. Şuan iyi ki pes etmemişim diyorum. Şuan bebeğim neredeyse 5 aylık. O emzirme zamanları hiç geçsin istemiyorum. Birde iyice iletişimimiz arttı. Meme emerken memeyi çıkarıyor gülüyor tekrar emiyor elleri tenimde. Bin şükür. Doğum bir şekilde oluyor ama bu emzirme olayı başka bir şey. Tabi sütüm gelsin ve devamı olsun diye 4 lifte şu humana çay, bestlak damla ve multimalt içtim. Şuan sadece şu ve multimaltla devam ediyorum günde 1 tane. Rabbim tüm annelere emzirmeyi nasip etsin… Sanırım işin özü pes etmemek…
Sevgilimmm Mehtapakgl ben de sanıyordum ki doguruyosun emzirmeye başlıyorsun . Meğer bunun süt gelmesi gelmemesi olayı varmış . Meme ucunun yara olma olayı varmış doğru kavrama sorunu varmış. Varmış da varmış yani. Sizin adınıza sevindim. Ben de emziremedim. Sütüm azaldı uğraştım ama belki de erken pes ettim bilemiyorum. Hayırlısı diyorum 💐
Keremikonunannesi Mehtapakgl Benim miniğim 18 aylık oldu. Kısmetse 24 ayı doldurana kadar emzirmek istiyorum Allah sağlık versin inşallah da.. Zaman azaldığı için de şimdiden üzülmeye başladım sanki, ara ara aklıma geliyor bıraktırmak zorunda kalacağım zamanlar, hüzünleniyorum.
Mom0911 Mehtapakgl gerçekten çok güzel bir duygu 😍😍😍 çok seviyorum emzirmeyi ilk başta az kalsın pes ediyordum benimde sütüm kesilmişti bir anda, hastaneden eve geldiğimizde. Çok ağlamıştım sütüm yokmuş diye kendimi suçluyordum😁bol bol emzir dedi emzirme danışmanı öyle de yaptım sütüm gelmişti geri😍Ve bana bir bebeğime bir bakıyorlardı , ne veriyorsun bu çocuğa diye😅bende diyordum emziriyorum 😅
Egemenin_Annesi Mehtapakgl ne mutlu hepinize.. ben sadece bir ay emzirebildim sütüm yaramadi doyurmadi cok azdi neler neler yaptim ama olmadi olmayinca olmuyor kismet.. bende mamayla büyümüsüm annemi emmemisim oglumda mamayla büyüyor 18 aylik suan yapacak bisey yok keske her anne emzirmenin sonuna kadar tadina varabilse..
Merve-HanifeDuru Bende seviyorum emzirmeyi bence anne ile bebek arasında görünmeyen bir ince ip oluyor ömrü boyunca benim kızım kolik biraz zor oluyor 7/24 emmek istiyor ve azar azar emziriyorum öyle umarım dualarınız kabul olur her anne ister bebeğini emzirmeyi ben büyük kızımı emziremedim bu virüs belasının yüzünden şimdi küçük kızımda o hissi yaşıyorum hamd olsun Rabbime 🌺❤️🤲🏻
Nur1- Sevgilimmm bir çok neden saydınız ve uğraşmışsınız erken pes ettim diyip kendinize haksızlık etmeyin ister anne sütü ister mama hiçbir önemi yok önemli olan sevgi sevginin telafisi yok
Eri Sevgilimmm hiçte erken pes etmedin aynı şeyleri yaşadım bende üzülme nasibi kadarını içti diyorum üzülmüyorum canımı istese veririm yavruma süt bizim elimizde olan bir şey değil
RuzgarMommys Bende 10 aydır hic bıkmadım emzirmekten Doğumdan hamilelikten daha çok etkiledi beni emzirmek bambaşka biseymiş
Sare1205 Ah negüzel yazmışsınız gerçekten öyle emzirmek bir başka minik yavrunun kendi bedeninden gelen süt ile doyması mucize bisey rabbim tüm annelerimize nasip etsin ❤️ benim ikinci bebeğim ama emzirmeyi ilk defa tadıyorum büyük oğlum emmedi doğum sırasında boynuna kordon dolandığı için küvezde kaldı ordada biberonla mama vermişler yanıma getirdiler göğsümü almadı bide meme ucum yoktu çok çaba sarf ettim ama olmadı bir ay sağdım sonra sütüm kesildi hem stresten hemde lohusaliktan mama ile beslendi. Ha büyümedi mi? Büyüdü çok şükür sağlıklı önemli olan bu asla kendimi şartlamadım olmayınca olmuyor şimdi kızım öyle bi saldırgan ki size anlatamam 1 aylık olduk hem o bana alıştı hem ben ona çok güzel bi duygu gerçekten rabbime şükürler olsun 😍😊
Pol34 Benim de ilk hafta sütüm yoktu çok ağlamıştım şimdi çok olmasada şükür var ben de emzirmeyi çok seviyorum bazen saçlarını okşuyorum, bazen kucağımda uyuyor rahatsız etmeye kıyamıyorum, bazen bakışıyoruz içim eriyor
Ozdmrkbraa Amacım sizin postunuzda aykırı olmak değil bebeğim kolik bir bebekti emzirme sürecim çok zor başlamıştı göğüs uçlarım yaradan kapanmış artık sağsam da emzirsem de açılmaz halde olduğu zamanları geçirdim çok şükür şimdi az çok emiyor o kadar güzel anlatmışsınız ki bu süreçte ki hisleri hani emziremeyen anneler kırılmasın flan demişsiniz ama bunu okuyupta neyse kırılmayım diyen var mıdır bilemedim ben o zor süreçleri yaşayıp emziremediğim günler geldi de içim bi tuhaf oldu. Emzirse de mama da verse annelik mucizevi bir duygudur ❣️
Mehtapakgl Ozdmrkbraa mama alsada emsede farketmez. Kucağınıza aldığınızda biberon verdiğinizde yine göz göze gelinir elleri teninizde dolanır. Asla şartlamak değil. En azından elimden geldiğini yaptım dersin. Ben ağlaya ağlaya yeter artık verin mamayı biveeonu gitsin dedim.
busrasilra14 Mehtapakgl emzirmek dunyanin hamile kalip bebegini dogurmaktan sonra en mucizevi olayi. Emziremeyenler ne olur uzulmesin tabiki. Ama oglumu emzirdigin her ab sukrediyorum. Hic emzirmeyi kescegimiz zamans geleli istemiyorum
Yorgun-ana Ben çok zayıfım kimse benden süt beklemiyordu bin şükür kucağıma aldığımda geldi sütüm bide sarılık oldu saat başı emzirmek çok arttdı elimle sıkıyordum bi bardak doluyordu birkaç seferde gülüyordum hoşuma gidiyordu annem kızıyordu maşallah de diye şimdi çok azaldı baya oğlum büyüdü ama inşallah iki yaşa kadar emer zaten ek gıda falan ama emzirmek ayrı. Çok düşkün oluyorlar bir yaştan sonra
Yerfistigininannesi Mehtapakgl kesinlikle oes etmemek hayatimda heralde hoc birsey icin bu kadar mücadele etmemisimdir. Kızım 50gunu doldurdu meme reddi başladı memeye gelince çığlık çığlığa sagda solda uzanarak hersey denedim burda postlar açtım pes ediyorum dedim yine yapamadım bi sekilde emzirdim ama cok yıprandım o agladi ben ağladım bi gun oyle agladim eşim hemen sagma makinssi aldı sagdim verdim uzanarak verdim meme yemiyo mama vereyim dedim onu da almadi iki kutu mama çöp oldu dr tavsiyesi ile 5 ayda ek gidaya başladık ama bsn yine mücadele ettim ve oldu 8aylik dişler geliyo hop bide baktım kiz meme delisi oldu ay ne kadar ağladım mutluluktan beni yaşayan anlar tam 6ay mucsdele ettim simdo 15aylik memi memi diye geziniyo 😍
Mehtapakgl Yerfistigininannesi bin şükür bin. Ah ah anayız işte. Gerisi gerçekten boş… 😁 ben happymomda bunu uzun uzun yazdım inş. Okurlar ama pek oralı olmadılar 😁
sutkokusu Mehtapakgl kızımı sütten ayırırken günlerce ağladım ben ondan daha bağımlıydım o kadar seviyordum ki onu emzirmeyi bıraksalar 20 yaşına kadar emzirecek kadar 😂😂 şaka bir yana gerçektem çok güzel bir bağ rabbim her anneye nasip etsin