Papatyasever merhaba benim oğlumda 25 aylık bıraktıracağım artık. İlk bebeğimde oruç tutuyordum yemek vs yemediğim için süt yapımı durmuştu heralde hiç acı vs duymamıştım.Dün kadın doğum doktorum ilaç yazdı bıraktığın Zaman haftada 1 tane iç ,2 kere içsen yeterli olur dedi. Bilmiyorum şişme acı vs olursa o hapı kullancam artık.Henüz almadım eczaneden.