Papatyasever Sütten kestim bugün çok ağrım var geçirmek için neler yapabilirim acaba tecrübeli arkadaşlarım yardımcı olursa çok sevinirim 😊
Efemm Papatyasever soguk havlu iyi gelecektir bi süre bende 10 gun cektim taşlaştı gögüslerim resmen sonra dişlerimi sıktım sagdım elimde ertesi gün anında cekıldi geri hepsini boşaltmadım göğsün yarım cay bardagı birinden yarım cay bardagı digrinden
Mirayoguz Papatyasever bende dün kestim sütten aynı göğüsüm sertleşti sütün geri gitmesi için sabun koy dediler koydum bide soğuk komples yapıyorum. Bakalim nezaman geçer bilmiyorum . Allah güç kuvvet versin hepimize hem anne için hem bebişler için zor bi süreç 🥲
Darkrose Papatyasever doktora danışın derim herkes sağın demiş ama sağarsanız sütünüz gelmeye devam eder geri çekilmez ben ilk gün elimle tüm göğüsü boşaltmadan yarım sağdım bıraktım ılık duş aldım geri çekildi taşlaşma ve ağrı sızı olmadı 10 gün oldu bırakalı
Papatyasever Efemm benim bi tanesi gitti diğeri tek kaldı zaten şimdi bu baya ağrıyor daha bugün kestim 😔 şimdi ben soğuk havlu koyup sağayım mı biraz ne önerirsiniz bana daha ilk günüm
Papatyasever Efemm çok teşekkür ederim benim de artık doktor kes dedi 2 yaşında tam 😊 bakalım hayırlısı inşallah kolay atlatırım çok teşekkür ederim öyle yapacağım attım buzluğa havluyu
Papatyasever Taze_annee şuan 2 yaş 22 günlük önce geceyi kesmiştim ben şuan sadece öğlen ve akşam veriyordum direk bitti dedim ona da anlattım dünden beri vermiyorum bakalım 🤔 😊
Mirayoguz Papatyasever beyaz kalip sabun ben ince ince dilimledim koydum. Pek etkisini görmedim şimdide taze nane koydum soğuk kompleks yapıyorum.
Mirayoguz Papatyasever öyle dediler benim 2. Gecemden sonra hafif göğüsüm yumuşamaya başladı geri gidiyor sanırım artık süt gün içerisinde daha da yumuşar diye umuyorum
Taze_annee Kizlar oglum 15 bucuk aylik bugun sutten kestim cok vicdan azabi cekiyorum erken mi diye ama 5 10 dk ya bir geliyordu ve su bile icmiyordu cok yorulmustum ama bir icim kotu yani
Papatyasever Taze_annee Taze_annee 9 ay daha versen iyi olurdu kuzum ama sencbilirsşn tabi yine de en ideali 2 yaş keşke sadece 2 ye düşürseydin en azından öğle uykusuna geçişte ve akşam yatmadan
Papatyasever Taze_annee ama sen ona karşı kararlı olmalısın hayır süt sadece akşam ve öğlen vereceksin başka yok diye ona anlatsan aslında daha hafif atlatırdınız krizi
Aybk_66 Limon la masajda iyi geliyo lahana yapragida bide sut yapan yiceklerde uzak durun bende kestim 5 ci gunumdeym ama hala gtmedi sutum
Papatyasever Darkrose doktorum yok sadece çocuk doktorumuz var bırak dedi ama sanırım anlamıyor bişey demedi hiç şunu yap vs.. 😐