nur-nr_123 Titizannee cnm bn oğluma 3.5 aylıkken emzige alistirdim ben şey yapıyordum hani yarı uykuya gececek gibi oluyor ya o zmn veriyordum o atardı tekrar tekrar 1 ay boyunca pes etmedim tuttu çok şükür
seleno Titizannee avent ultra air direk tuttu bibs emziğe de iyi diyorlar. Baya kurtarıcı oluyor emzik gerçekten.
FmBetull Titizannee benim bebeğimde ere damaklı olanı tutmamıştı oioi aldım hemen tuttu deneyin isterseniz
Tatlican Titizannee Hic alıştıramadım nekadar versem istemedi.simdi 4yasinda hala emzik emenleri görunce iyikide vermemişim diyorum.1yasya brakmaz ise damak yapısını bozuyor ve konuşmasını engelliyor
Ayeee Titizannee ben doğduğu verdim ağzına tuttu acaba kullandığınız emziği mi sevmediği phlips aventin ultra air emziğini kullanıyorum denemek isterseniz
Titizannee Ayeee istemedi ben de ondan aldım genelde bütün çocuklar kabul ediyormuş ama benimki etmedi 🤷♀️
Adadadadada Mlke301020 2 li satılanlardan alınıp dönüşümlü kullanılabilir. Biz memnunuz valla hepsini deneyip tek tuttuğu emzik bu marka oldu kızımın.
Mlke301020 Adadadadada iyi ne güzel benim oğlum tutmadı o markayı avent denemiştim bide tutmayınca daha uğraşmadım
Arc1993 Titizannee alışmadı.. şu an 2 yaşında. İyi ki de alışmamış yaştları anneleri bıraktırma derdinde. Bence üstelemeyin. Meme reddi de yapabilir emzik.