Merhaba sevgili anneler bebeğim 2,5 aylık ne yaptıysam emziğe alıştıramadım.Artık çocuk doktorları emziğin olumlu yönlerinin ağır bastığını söylüyor,hem sindirim açısından hem emme refleksinin gelişmesi için hem de emzirme aralarında oyalansın diye alıştırmak istiyorum.Ancak hangi emzik türünğ demediysem alıştıramadım.Bu noktada tavsiye edeceğiniz yöntemler var mı?