Bence şanslısınız. Bizim de 4. Gün sarılık olmuştu asla yatmadı o ışıkta gözleri bağlatmadı. Kucağıma almadıkça ağlıyordu. Kıpır kıpır sağa sola atıyordu kendini o yüzden 2 gün boyunca çok az düştü sarılığı. Ondan sonra da hiç uyuyan bi çocuk olmadı. 21 aylık uykusu yeni düzeldi. Umarım çocuğunuz şimdiki gibi çok güZel uyuyan bir çocuk olur. Bi de işk 3 ayı kara bir çocuktu sarılık geç geçiyor gözlerde de sarılık vardı 3 aya kadar şimdi bembeyaz😍