Hilal365 bende aynı şeyi yaşadım sarılık halsiz bırakıyor benim yavru. 20 ile yattı sodyumda beterdi ben 5 gün görmedim yavrumu sen şanslısın emziriyorsun🙏🏼 Sakin ol ve bol süt yapan besinlet tüket gereksiz şeker alımı yapma stres hiç yapma sürekli bebeğine odaklan sağlıklı olacak o ışık ve senin beslenmen ile enerjisi yerine gelecek şuan benim oğlum 3 ay 20 günlük oldu , şükür iyi tenind sarılık biraz kalacak gözden en son gidiyor endişe etme sakin olması iyi 1 ayın rahat geçecek bol bol emzir Allahım şifa versin