Yagmurtekin Titizannee bende ondan çok korkuyorum, doğdunda çok zayıf bi bebekti, sarılık da vardı çok şükür 10 günde atlattık sarılığı doktorum saat başı uyandırmana gerek yok ne zaman uyanırsa o zaman ver dedi genelde 2 saati buluyor uyanması