EYLUL_TOPRAK38 canım konuştuk o doktorla. Dedi ki mm nin önemi yok. Bebeklerin taaa anne karnında kalplerinde her odacıkta birer delik bulunur. Bu deliklerin üstünde de yaprak gibi kapakçık olur. Ve sürekli bu kapakçıklar kapanıp açılarak hareket eder. Dogum gerçekleşir bebegin akciğerlerine oksijen girdikten sonra o kapakçık kapanıp açılmayı bırakır ve o delige yapışır. Ama bazen o yapışma tam olarak olmaz mm’rik açıklık bırakır. 1 mm olabilir 4 mm de açıklık olabilir. Önemli olan açıklıgın olması degil kapakçıgın orda olmasıdır. Bazen bazı bebeklerde kapakçık hiç olmaz ve biz ameliyata alıp o delige kapakçık yaparız.oğlunun açıklık 1.2 mm. Ama 5 mm olsaydı da aynı olacaktı. Hiç önemli bişey degil. Kontrole bile gerek yok dedi.