EYLUL_TOPRAK38 Merhaba canım Biz de kardiyolojiye başka bir sebeple götürmüştük.
Doktor bize de bebeğimizin kalbinde delik olduğunu zamanla kapanacağını, kontrole bile gerek olmadığını ama içimizin rahat etmesi için istersek 1 yıl sonra gelebileceğimizi söylemişti… Normalmiş, olabilirmiş. İnşallah sıkıntı olmaz 🙏🏻 Başka bir şey söylemedi mi size doktorunuz?