Pdrmdr Best11 bende sezaryenle doğurdum bebeğimin kafasda sivri tepe gbiydi babası tepe kafalım diye seviyordu şuan 2 aylık düzeldi 😊
Best11 Duriskonunannesiii hahah ben de şuan uzaylı oğlum diyorum 👽:)) yok kanala girememişti bile. İnş genetik değildir😄
Best11 DaisyMom ben de endişeleniyorum önlem olarak sürekli yatış pozisyonunu değiştiriyorum ve yastık almayi düşünüyorum yeğeniniz için bir şey yapmadınız mi bebekken?
DaisyMom Best11 hayir biraz duzelmisti kendiliginden sonra buyudukce kafasi tekrar oyle oldu anlamadik🤷♀️
Best11 Duriskonunannesiii bağlamak mii zaten kafası yumusak bağlanmak olmaz. Her kafadan bir ses cıkıyor zaten🧐
MrsNur Best11 benim kızımda öyleydi, 2-2,5 aylıkken ense tarafı biraz daha dolmaya başladı sonra sonra da iyice düzelmeye başladı ☺️