Ben gece uyanmadıkça kendim uyandırmıyorum, 6-7 saat uyuyor, kilo alımı gayet iyi. Doktorlar da gece uykusunun önemli olduğunu söylüyor. Acıkınca kendisi uyanıyor zaten. Eğer kilo alımında sıkıntı yoksa gece uyandırmayın.
Sağma konusuna gelince, ben çalıştığım için sağım yapıyorum sürekli ama mesela arada üşenip sağmadığım günler oluyor, o günlerde de göğüsler çok dolu olduğu için fazla fazla emziriyorum.