Bebeğim 3 aylık prematüre doğdu 10 gün hastanede kaldı bu süreçte emme refleksi az olduğu ve memede çabuk uyuduğu için önce emzirip daha sonra sağıp veriyordum ama sağmayı artık bırakmak istiyorum tecrübeli anneler deneyimlerinizi benimle paylaşın lütfen eşim sürekli büyüdü artık sadece seni emebilir biberona gerek yok dese de beynimin içinde hep ya doymazsa ya sağmazsam sütüm azalırsa diye korkular var bu süreci nasıl aşabilirim sağmayınca sütüm azalır mı gece saat 12 gibi bebeğimi emzirip yatırıyorum sabah 6 ya kadar kesintisiz uyuyor ama bu defa da gece uyanıp sağım yapmazsam göğüslerim taş gibi oluyor bu yüzden sütüm emmedikçe azalır diye korkuyorum kaç saatte bir emzirmem lazım neler yapmam lazım lütfen yardımcı olun