Asyam16 benim 4 aylık kızım. Geçen hafta aşımı oldum 1.doz. Eve gelir gelmez yani aşıdan yaklaşık yarım saat sonra emzirdim, emzirmeyi hiç kesmedim. Benim kız emzik tutmadığı için memesiz yapamaz çünkü uyumaz bile… Şükür ne bende ne bebekte hiçbir sıkıntı, yan etki falan olmadı.