3 gün önce biontech oldum. İlk gece ateş ve eklem ağrısı yaptı. İkinci gece bebegim ateşlendi 38 e yükseldi sabaha kadar kontrol ettim sürekli üşüttüm mü acaba hasta mı olacak dedim korktum sabahinda ateş düştü gayet iyiydi keyfi yerindeydi bu daha da ateş olmadı sanırım aşı bebegimi de etkiledi bilemiyorum. Suan ikimizde gayet iyiyiz çok şükür. Bebeğim 4 aylık