FirdevsNeva Ndmdmr oy kuzum benim☺️Biraz duygusal olarak koku istiyorda olabilir siz emme süresini güzel çektiğini hissediyorsanız çişli bez sayınız ve kilo alımı normalse sıklıklarını ona göre ayarlayabilirsiniz her gördüğündede emmesi olmaz sonuçta😅
Ndmdmr FirdevsNeva benki tam bir ilgi manyağı kucağımda duracak ona sarılıcam onunla konuşucam uyutken yüzümü avuçlayacak burun buruna yaslayacak öyle 🥰🐥
Denizzz88 Cansincan ben her emzirmede birini veriyorum onu boşaltsın iyice diye öteki türlü göğüslerim dolu dolu kalıyo hala
Sedonay 5,5 aylığım hala meme reddi var inatla emziriyorum ama vazgeçmiyorum her istediğinde emziriyorum gak dese guk dese veriyorum
meyaski Ndmdmr Benimki 1 ay 7 günlük. Gün içinde 3 saat az mı olur acaba? Bir de tavsiyeniz için teşekkür ederim. Yarın sabahtan itibaren dediğiniz gibi yapayım. Küçük olunca çocuğu oyalamak da zor oluyor. Ellerini kollarını oynatayım diyorum sırtı yere gelince ağlıyor hemen.
Hasrt1 Ndmdmr bizde 4 ay 16. Günlüğüz birkaç gündür bebeğime süt içermekte zorlanıyorum neden böyle oluyor ya
mery18 Ndmdmr valla canım benim kız 6 aylık doğduğunda beri hep 2 saatte bir emer hala da öyle devam ediyoruz
1lina1anne Ndmdmr 14 ayligiz hic saat tutmadim surekli teklif ettim her istediginde yada istemedigindede verdim ornek veriyorum 3 saat tutupta oncesinde aglayinca verilmiyormu bilemedim ben saat tutmayi
Filiz34 Badehandeyldz valla bugün kontrolde bir aylık bebeğim için aynı şeyi bana da dedi doktor çok hızlı kilo almış 3saatte bir emzir dedi ama biz her saat emiyorduk nerdeyse
Badehandeyldz Filiz34 ne saçma ya tabiki emzirecez ayrıca ağlıyorlar nasıl susacak bu bebekler emzirmezsek
Ndmdmr meyaski ilk on gün müthişti uykusu nekadar basitmiş bebek büyütmek insanın gözünü korkutuyorlar dedim ve sonra nerdeyse evrim geçirdi 🤩