Ndmdmr 4. Ayında bebeğim memeyi bıraktı sanmış hüngür hüngür ağlamıştım. O da emmiyor, ağlıyor ağlıyor ağlıyordu. Atak olduğunu düşündüm ve harika haftalar kitabına baktım evet atak dönemindeymiş. Üç- dört gün sürdü. Ben de mahvoldum… Sonra düzeldi çok şükür. 7 aylık olduk neredeyse, ben hala sık emziriyorum. Doktorumuzun yönlendirmesi bu şekilde oldu.