Gizem9565 bizimki ozel ama devlette ragip bey de olabilecek en iyi doktorlardan biz medicanada dogum yaptk sonra ilk muayneleri orada Yaptrdik 250 tl verip 5dkkda ciktik 😱😁
Emil hoca da harika bir doktor yaza yaza adami yogunlastiriyorum ama hakediyor gercektn gerekesiz hicbir takviye kullanmadik sukur kizim daha 1 kez hasta olmadi