Emzik verdim ama pismanim acikcasi surekli eliyle yere atior ve ben surekli kaynatamiorum.Hijyenik gelmior pek.Gecede acikinca agzina emzik versemde gene aglamaya devam edior illa emecek yani sadece gunduz uykularinda isime yarior uyumadiginda da gunduz zaten hic vermiorum.Alistirmadiysan bence alistirma evet zor ama ileriki aylarda da biz biraktirmaya calisinca senin oyle bi derdin olmayacak.Ve bazi bebelerde meme reddi de yapabilior sen bilirsin yani tabiki artilsri var ama eksilero de var