gencanne9 ayyyy ben şok kullanmıyorum dedim de şimdi hatırladım çocuk ilk aşı yapıldığında sağlık ocağında ki ebe aldırmıştı bana 2 defa kullandım kolik bebekti bide annem agrısını alıyor gaz sancısı çok oldukça arada yapalım demişti ben yok dedim sürekli fitil yapılmaz anne dedim Çok çaresiz kalanlar yapıyor demek bazı bebekler gerçekten çaresiz bırakıyor ama doğru değil böyle şey dolapta hala vardı okuduktan sonra hemen attım