nur-nr_123 Mommy_ bu konu hakkında detaylı bilgiyi Instagram’da “pediatris.baba” Uzm. Dr.Mehmet Yan detaylı bilgiyi veriyor sebebini de açıklamış bakabilirsiniz arkadaşlar 🙏
nur-nr_123 Berrinyr bu konu hakkında detaylı bilgiyi Instagram’da “pediatris.baba” Uzm. Dr.Mehmet Yan detaylı bilgiyi veriyor sebebini de açıklamış bakabilirsiniz arkadaşlar 🙏
nur-nr_123 ikiprensannesi_gul bu konu hakkında detaylı bilgiyi Instagram’da “pediatris.baba” Uzm. Dr.Mehmet Yan detaylı bilgiyi veriyor sebebini de açıklamış bakabilirsiniz arkadaşlar 🙏
nur-nr_123 Mommy_ bu konu hakkında detaylı bilgiyi Instagram’da “pediatris.baba” Uzm. Dr.Mehmet Yan detaylı bilgiyi veriyor sebebini de açıklamış bakabilirsiniz arkadaşlar 🙏
nur-nr_123 kucukprensinannesi bu konu hakkında detaylı bilgiyi Instagram’da “pediatris.baba” Uzm. Dr.Mehmet Yan detaylı bilgiyi veriyor sebebini de açıklamış bakabilirsiniz arkadaşlar 🙏
Fahriyya Mommy_ merhaba çocuk sünnet oldukdan sonra doctor tavsiyesiyle kullandık sıkıntı olurmu niye toplanıyor
Feyzaness İçeriğindeki fenobarbital etkin maddesinden dolayı olabileceği söyleniyor , nitekim bu etkin madde normalde antiepileptiktir.
nur-nr_123 bu konu hakkında detaylı bilgiyi Instagram’da “pediatris.baba” Uzm. Dr.Mehmet Yan detaylı bilgiyi veriyor sebebini de açıklamış bakabilirsiniz arkadaşlar 🙏
Ballkizimm Bu saglik bakanligina hic guvenim yok, korona asilarinida yakinda millete dayatacaklar zorunlu diye sonra uzun vadede birseyi cikicak. benim gibi guvenmeyen insanlar 2 kez daha dusunecek ve bu tür videolar izleyenler..
Vanilya Mommy_ Bizim evdeki fitiller paranox s. Paranox s toplatılmıyor. Az önce doktora da sordum paranox s toplatılmıyor dedi.
Mommy_ Vanilya Ben zaten paranox için toplatıldığını belirrtim. Sonraki yorumlarımda paranox s ile ilgili bir durum olmadığını da söyledim. ☺️
Aydanyirtici Mommy_ hic kullanmadık ama teşekkür ederiz bilgi verdiğiniz için nedeni de açıklanırsa bilgilendirirseniz seviniriz🌸
Ahiretimeduamsin Mommy_ Oğlum sünnet olduğunda verilmişti ama gerek görmemiştik kullanmayı daha çok sonra dişten ateşlenince hastanede 1 tane verilmişti eve gelince tekrar yükselince 1 tane daha koymuştum sonra bi daha kullanmadım ve evimde şuan var hemen çöpe atıcam çok üzüldüm ve çok sinirlendim.
Serap__ Mommy_ ben kızım 40′lıyken kullandım 1-2 defa. Şuan 18 aylık. dün buzdolabında gözüme çarptı son kullanım tarihi geçti diye çöpe atmıştım. Zararlı olduğunu bilmiyordum 🤦