OyaGny Nihal85 canım ek gıda almıyor daha eli sürekli ağzında ne buluyorsa ağzına sokuyor ama ilk bebeğim dişi çıkıyor mu belirtisi mi hiç bilmiyorum dün hiç uyumadı
Esrataluy OyaGny kız nlbisey yok onda , o her bebekte olur ☺️ bizim daha büyüğü cikiyo leke gibi kendiliğinden geçiyor sebebini bulamadik
oyaacool OyaGny sıcaktandır canım doktorumuz bize böyle söylemişti kendiliğinden geçer . Sık sık suya sok 😊
OyaGny oyaacool bugün banyo yaptırdım canım şükür biraz kızarıklığı geçti galiba geçecek şükür alerjiden çok korkuyorum
Esrataluy OyaGny bende aynen bizim bazen leke şeklinde çıkıyor yzuunde ama kendiliğinden geçiyor , bende çok korkuyorum alerjiden ama alerji olsa heryerinde çıkar ve çoğalır bence
OyaGny Esrataluy aynen öyleymiş arkadaşlar yazdı alerji olunca çoğalma durumu oluyormuş hiç bir çocuğun alerjisi olmasın zaten gaz olmasın diye yediklerime dikkat ediyorum öbür türlü Allah korusun ya