OyaGny 1 yaşa kadar kesin vermeniz lazım. 1 yaşdan büyükse doktoru dinleyin bir bildigi vardır. Dedigi gibi 10 dk güneşte dursa %90 sentezleniyor. Mesela benim 4 yaş 17 aylık ve 5 aylık oğullarım. Büyük 2 sine dönemsel olarak veriyorum. Küçüge yaşına kadar devam. Hadi yaşını geçti gitti ihtiyacı yok diye bişey yok. D vitamini çok önemli.