Stronglove Gunesdogdu inşallah canım gece gündüz ediyorum Rabbim kimseyi evladiyla imtihan etmesin düşmanımi bile çok zor 😞 4aylikken var tekrar kontrolümüz şu üç ay gecmiyecek gibi geliyor
Arzymn Stronglove bazıları en kötüsünü söyler, kapanmama ihtimali var evet ama kapanma ihtimali daha yüksek, daha çok küçük, şimdiden kaygılanma.
flygokmur Stronglove Bu yenidoğan her insanda vardır zaten. Sizde annehisde babanızda dedenizde. Sadece büyüklüıü ve kapanma süreleri değişir. 1. Ayda bizim de vardı. Doktorumuz %90 kapanmış ama 6. Ayda yine gelin dedi. Bu rutin bir şey. Sıkmayın canınızı sağlıcakla🧿
Zhnce NeslihanBusra Bizimde ASD 5.6 mm Sizin ne kadar acaba Normalde 3mmdi büyümüştü 6 ay sonraki kontrolde
Stronglove Zhnce bizimde VSD 2mm ASD 3mm dedi doktor ama büyüme ihtimalini söylemedi büyüme olabiliyormuymuş
Zhnce Stronglove ilk doğduğunda küçüktü 6 ay sonra gittiğimizde kapanır diye umut ederken büyümüştü maalesef Olabiliyormus böyle
Stronglove Zhnce peki kapanma ihtimali varmiymis büyüme olsa da Rabbim yardımcınız olsun inşallah kapanır en kısa sürede
Zhnce Stronglove genelde ilk senelerde kapanır dedi gittiğim prof 6 ay sonra tekrar kontrol var ama inşallah kapanırlar ya
Meroll Stronglove benim büyük oğluma demişlerdi ilk aylarda sonra kendiliğinden kapandı çocuk doktoru dinledi kardiyologa gitmedim ama takip ettik kendiliğinden geçti.umarım sizin de geçer 🤲🏻
Kbraugur Stronglove benim yeğenimin de kalbinde 3 delik vardı hatta zorlu bir süreçti bizim için hergün hastanedeydik neredeyse 😒 1 yaşına gelince geçmişti çok şükür şuan 12 yaşında çok geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun
Stronglove Kbraugur çok sevindim yeğeniniz ve sizin adınıza gerçekten zor bir süreç inşallah bizimde geçer 🙏 delikler kaç mm di hatırlıyormusunuz acaba birde neden sürekli hastanedeydiniz yani belirli süreler içinde takip ediliyor diye biliyorum
Burcuceker Stronglove sakin üzülme bebeklerin hepsinde tane delik var bunlar 1 yaşına kadar kapanıyor içini ferah tut
Stronglove Burcuceker kendimi rahatlatmaya çalışıyorum sürekli ama gerçekten zor bı surecmis sürekli aklıma bin tane şey geliyor inşallah geçer çok teşekkür ederim buraya yazmak azda olsa rahatlattı içimi 🙏