Bildigim kadarıyla bebeklerin anne karninda beslenmesi icin kalbinde delik oluyor ve sonra kapaniyor. Bizim de kardiolog aynı seyi soyledi kapanır dedi. Kontrollerimizi yapacagiz. Korkma dua et kontrole git hatta baska doktorlara sor götür filmlerini. Allag korusun kötüye yorma