Merhaba ben bugün doktora gittim size haber veririm demiştim doktorla konuştuk fışkırtma yada her yediğini aşırı derecede kusuyor kilo kaybı oluyorsa sıkıntı var derim dedi ama suan kusması her yemekte dahi az az kusması olabilir dedi 2 3 aylık bebeklerde bu kusmalar olur endişe edecek bir durum yok dedi size de bilgi vermek istedim iyi günler