Yldz33--06 3 aylıkken süt düzene giriyor, kusmalar da yavaş yavaş azalıyor ☺️ Bende şöyle bir çözüm bulmuştum, çocuk ilk emmeye başladığında süt tazyikli geliyor ya, ilk 30 saniye falan çocuğu emzirdikten sonra süt tazyikli gelmeye başlayınca hemen bıraktırıp 1 dakika falan sağıyordum göğsümü, tazyikli akması geçince emzirmeye devam ediyordum. Böyle de kusmalar çok azalıyor. Tabi bebeği zaptetmek biraz zor oluyor 😁 emzik veriyordum onun için de