MandaLinaa bizde ilk dozunda ateş yaptı, doktorumuz zaten ateş yapabilir demişti. Aşıdan sonra sürekli kontrol ettim, gece yükseldi ateşi uykusunda ölçmüştüm kulaktan 38.7 lere kadar çıkmıştı
İlk ateşlenmesiydi ve ateştende korktuğum için hiç uyumamıştık o gece