Biz de ayın 15inde olcaz bende bekliyim şurda. En korktugum aşısı.ateş yapan bir aşı sanırım. Arkadaşımın bebeği yakın zamanda oldu 2-3 gün sürdü ateşi.doktoru ateşlenmesini bekleme 6 saatte bir ver calpolu demiş.Ne derece dogru bir hareket bilemiyoerum ama 🤷♀️ Siz de tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.kolaylıkla atlatalım inşallah.