Anne4 Yigit_pasam valla hc blmyrm🙄 gun icinde ara ara oluyor. cozemedim. acaba ateş düşürücü verilmeli mi. ya da baska seyler
Tatlican Anne4 bebeklerde oluyor biz onun icin dr gitmistik bebeklerde normal demisti .kafa scak ama ölçunce ateş normaldi
Ulkugokturk51 Anne4 ben biraz parol ağrı kesici veriyorum hem ısısı düşüyordu hem ağrısı azaliyodu cnm
mutlukalp21 Ulkugokturk51 ağzına baktimda köpek dişlerinin olduğu yer beyaz ön dişlerde bişey yok ilk ön diş çıkmaz mı ben öyle biliyorum ama
Glsmmmmm mutlukalp21 bZimde öyle ilk at dişler çıktı sonra üst yanlar çıktı ortayı bekliyoruz sabırla gelmek üzere onlarda 🙏🤦🏻♀️
Ulkugokturk51 mutlukalp21 canım benim oğlum ve kızım ilk aziyi çıkardı sonra önlere başladı çocuktan çocuğa değişir
Elif2409 Ulkugokturk51 peki kaç günde patladı 😬 bizimde geceleri huzursuzluk var kafasını elledm ateş içinde korktum diğer yerlerinde birşey yoktu. Sebebini anlayamamistim
Ulkugokturk51 Elif2409 3 4 gün gece baya huysuzlasmişti cnm sonra sakinleşti 2 gün sonra ıstırınca baktım dişler çıkmış 😂😂
Glsmmmmm mutlukalp21 biz 4 böuk aylıkken çıkartmaya başladık şuan 7 aylık olacak 5. Dişimizi bekliyoruz
anneCANan Anne4 beyin gelişimiyle alakalıymış oğlumunda öyleydi beyin sürekli geliştiği için kafa sıcaklık değeri daha fazla çıkıyormuş