Ays_krk ya ben bi de yarım çay kaşığı veriyorum, o bile rahatlatıyor. pazartesi doktor kontrolümüz ama evde can hıraç ağlayınca o 2 gün çok uzun geliyor insana.. çok teşekkür ederim. en azından gece yatarken vereyim diyorum, bari gede rahat uyusun. çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için🥰🌸