Anneler, oğlum 3 gündür dişten dolayı huzursuz. diş eti şişmiş, sürekli kaşımaya çalışıyor, ağrısı var sanırım sürekli ağlıyor ve elimden hiç birşey gelmiyor. Dün sabah ve akşam olmak üzere 2 defa çay kaşığının yarısı kadar calpol verdim. verdiğim gibi rahatlıyor hemen uykuya dalıyor. ağrıdan uyuyamıyor çünkü. bu sabah tekrar can hıraç ağlayınca azcık calpol verdim ama ilaç olduğu için de emin değilim. Doktoruna soran var mı? Bu dönemde calpol verilir mi?