Ayse_54 bana doktorum uyandırma dedi 40 dan sonra
Ben 40 dan önce bile uyandırdığım zamanlar içmiyor du mama
4 aylık felan ken ben uyumadan mama içiriyim uyanmasın diye biberonu azına veriyorsun azını açmıyor du Bile
Uykuya çok ihtiyacı var bebeğinin
Uyku düzenini bozma inan çok zor gece kalkıp bebekle ilgilenmek
Bebeğin Sarılık olmaz ihtimali yok uykusunu alsın güzel ce
Ama için rahat etmez 3 4 saatte bir emzirmeye dene
En iyi cevabı doktorun verir
Benim kızım şuan 1 yaşında gece kalktığı saatler belli dir
Uyuduğu saatte yatıp sabah kalkıyor sa ne mutlu sana maşallah nazar değmesin 🌸😊