Nevanin_annesi Ayse_54 gece uykusuna gecti o gunduz olsa maks.4 saat diyeyim ama gece 5 saate kadar normal. Bırak uyusun. Zaten acıkınca kendi uyanacak zamana gelmiş. Sen canını sıkma o 3.5-4 saate uyanır zaten tam doydu ve keyfi yerindeyse
Narin9 Ayse_54 uykusuna karışmayın gece uykusu çok önemli zaten büyümüş 1 aydan sonra kendi ne zman acıkırsa o zman kalkar
Hazalim Ayse_54 uyanır uyanır senn hiç merak etme kurulu saat gibi onlar karnı aciksin bak nasıl uyanicak benimki uyusun saatlerce diye bakıyorum sende uyandırma derdindesin canım bırak uyusun 😄
annesinin_kizi Ayse_54 karnı acıkınca uyanır ağlar zaten merak etme Ben uyandırmasın o aylarda kızım acıkınca uyandı
MAmother @Ayse_54 acıkınca uyanır bence 😂 yani ben 2 aydan sonra hep öyle yaptım uyanıyordu😂 uyanmazsa 22.00 gibi kaldırıp emzirirsin
cgelmas Ayse_54 benim bebeğim de üç ay beş günlük ben uyandırmıyorum sabah kalkıyoruz Bazen nadir gece kalkıyor emiyor geri yatıyor
Hazalim Alllahim böyle çok uyuyan bebekleri duydukça niye benimki uyumuyor diyorum saat başı kalkan bir bebeğim var kızlar şanslı annneler kıymet bilin😁