Linosunannesi1 Leyla2763 ya benim kızım da çok sinirli daha 6 aylık sinirini bir görseniz kendini sıkıyor bağırıyor bir garip babası çok agresif ona çekti herhal😂
_elmaliturtam benimdunyam21 bizim birkaç belirti var hepsi yok ama bende danisirim bir doktora teşekkürler bu arada. Ben ufakken çok sinirliymisim babasida öyle zaten huy yani elbet çekecek 😁 kendilerine zarar verince sıkıntı 😑
benimdunyam21 _elmaliturtam aynen öyle kendisine zarar veriyo etrafına veriyo zaten kendini sıkarak bi ağlaması var inanın bi derdi var heralde deyip yaptırmadığımız şey kalmadı yani ama sinirsel sanırım.bizde sinir yok yani kime çekti bilmiyoruz 😄 sinirli cücük diyip duruyorum artık
gzm_42 Leyla2763 çok zor bu bebekler valla geçen hafta düğünümüz vardı bütün kız çocukların saçlarını yoldu yigenm var aynı yaşıt oğlumda kıza gün yüzü göstermiyor sürekli saçını yoluyor düğünde o saç yolan o bağıran çocuk seninmiydi diyorlar hep 😣