Leyla2763 Kizlar bebegim daha karnimdayken dr bana Allah yardimcin olsun ddi ayaklariyla delip karnini cikacak ddi gercektende oyledi karnima tekmeler normalden fazla yiyordum karnim yamuk yumuk oluyordu sonra dogdu kolik bebek çıktı hergin agliyor simdi 4.ayinda bu seferde sinir krizleri gecryor aglama seklinden bile sinir aglamasi oldugu beli babasi eyvah diyor dunde doktor goz muayenesi yapacak hastaneyi inletti dr un elline bi tekme artı :)))) dr ddi ki agresif bebek seni 😀😀😀 bana bagirir gibi agliyor aon bir kac gundur cileden ciktm artik onu cok seviyorum ama bnde sabredemiyorum artk bu sekilde sanki iskence ediyorum gibi aglamasina bnde sinirleniyorum :((( bazen ciglik atıyorum iyi degil ama sabrm tukendiii gercekten yasamayan bilemez :((((
gzm_42 Leyla2763 off 19 aylık oldu hayla aynı yoruldum gerçekten çok yoruldum daha yeni alışverişe gitti 5 dakikalık yol arabada inletti agliycak diye bazen sabrım taşıyor gerçekten bazen kendimi kaybediyorum artık çocuk ağlama sesine tahammül edemiyorum uyusun diye gözüne bakıyorum söylemesi ayıp wc ye dahi gidemiyorum hayırlısıyla bı buyuselerdi diyorum
benimdunyam21 Leyla2763 ellerini yumruk yapıp sinirle kendi ağzına sokup bağırma ağlama, saç yolma , karşısındaki insanlara size falan vurma eğilimleri, ağladıkça tıkanma aşırı kızarma morarma vs var mı acaba ?
kahvekokusuu Leyla2763 bana da doktor aynisini demisti daha karnimdayken yanimda yatan babasini tekmeleriyle uyandırıyordu o derece😋 aynen dedigin gibi kolikti 4 ay ağladı ve hep ayni sekilde hareketli oldu 4ay emekledi 7 ay tutunup kalkti 10 ay olmadan yürüdü simdi 11 aylik ben daha 2 haftadir rahatim cok şükür 🤗 gececek yani zor olacak ama gececek ayrica sinirini ona belli etmemeye çalış senin stresini hisseder daha cok stres olup ağlar ben o kadar zorlandim ama birkere bile sinirimi belli etmedim ama ayri bi odaya gecip bagira bagira agladigim olmustir🙈
Linosunannesi1 Leyla2763 ya benim kızım da çok sinirli daha 6 aylık sinirini bir görseniz kendini sıkıyor bağırıyor bir garip babası çok agresif ona çekti herhal😂
Leyla2763 gzm_42 aynen ya valla bnm ki daha 4 aylik dersn belki 40 yasinda oyle sinirli agliyor ki korkuyorm misafirlige bi yere gitmeye annemlere vs gitmeye kiyameti kopariyor bn alistimda diger insanlar şaşakaliyotlr
gzm_42 Leyla2763 çok zor bu bebekler valla geçen hafta düğünümüz vardı bütün kız çocukların saçlarını yoldu yigenm var aynı yaşıt oğlumda kıza gün yüzü göstermiyor sürekli saçını yoluyor düğünde o saç yolan o bağıran çocuk seninmiydi diyorlar hep 😣
Leyla2763 kahvekokusuu bn oyle yaptikca daha cok yükseltiyor sesini baska odadayken komsular gelecek simdi diyorum dellirtiyor beni ya
benimdunyam21 Leyla2763 aynı benim kızımda bu şekilde.5 ay 10 günlük şuan ve resmen parçalıyor bizi yani.hastaneleri birbirine katma vs herşey var zaten.doktorumuz bir sonraki kontrole kadar bekleyelim bi gözlemleyelim devam ederse 9. Ayda yapılması gereken tahlilleri 8. Aya çekeriz ve bir çocuk psikiyatriye gösterin o dönem gelince demişti o yüzden sordum.bekliyorum bende şuan o yüzden
benimdunyam21 Leyla2763 inanın kendim gerilmemek için sinirlenmemek ona yansıtmamak için elimden geleni yapıyorum.papatya çayları falan neler içtim.ailede sinirli bir kişi bile yok ama dediğiniz gibi 40 yaşında insan siniri var resmen sizi çok iyi anlıyorum o yüzden
_elmaliturtam Leyla2763 hahah. Benim kızımda cokk sınırlı ya bazen sinirden neyapcagini sasiriyo. Dışarda şükürler olsun sesi çıkmaz ama bı ağlaması var apartman inliyor valla😑😑 bu yakında hem dış hem atak hem ek gıda derken nevri döndü çocuğun. Benimde öyle bazen sesim yukseliyo of pof diye bağırıyorum ağlıyorum ama sonra anlamayarak bakiyo yavrum alıyorum sarılıyorum. İnsan bazen tukeniyo gerçekten bu ara bende öyleyim 6.5ayligiz
benimdunyam21 _elmaliturtam sinirsel bir problemi olabilirmiş.bende daha tam bilemiyorum öğrenince postun altına mutlaka döner yazarım.en iyi teşhisi psikiyatri verir dedi çocuk doktorumuz 🤷🏼♀️
_elmaliturtam benimdunyam21 benim kızımın bazı hareketleri öyle çünkü. Ben diyorum zaten çok sinirli diye. Çok güleç bı çocuk ama bazen aşırı sinirli çığlık çığlığa olabiliyo ve aniden yumrunu pat diye ağzına sokuyo dışı cijti iki tane yara yapmış elini nasıl sinirle ağzına sokuyosa artık
benimdunyam21 _elmaliturtam ya benim kızımda çok güleçtir aslında ama resmen deliye dönüyo.doğduğundan beri böyle zaten bizde anlayamamıştık.ataktır vs diye diye en son doktorunda dikkatini çekti
_elmaliturtam benimdunyam21 bizim birkaç belirti var hepsi yok ama bende danisirim bir doktora teşekkürler bu arada. Ben ufakken çok sinirliymisim babasida öyle zaten huy yani elbet çekecek 😁 kendilerine zarar verince sıkıntı 😑