Kuzum11 eğer çalışıyorsanız ve yakın zamanda işe başlama gibi bir planınız varsa bence emzik verin. Ben annem baktığı için birde kamuda esnek çalışma olduğundan süt izni ile çalışmaya başlamıştım 5.5 aylıkken süre kısa olduğu için Allah’tan bir sorun olmadı ama uykuya geçiş çok zor olmuş. Eğer emzik olsaydı daha kolay olurdu demişti annem. Ama çalışmıyorsaniz ve gaz sorunu falan yoksa hiç vermeyin diş yapısına falan kötü etkileri oluyor malum. Naçizane fikrim ☺️